Časté dotazy (FAQ)

Je vaše zboží originální?

Ano. Všechny produkty prodávané na Fashstore, jsou zaručeně pravé. Než se dostanou k Vám (zákazníkům), pečlivě kontrolujeme každý detail pro jejich 100% ověření. Rozhodně nepodporujeme výrobu, ani prodej padělků! Na trhu s teniskami už se pohybujeme více než 6 let a věřte, že si opravdu svoji reputaci kazit nechceme. :)

 

Je možnost si vaše zboží někde vyzkoušet?

Bohužel, naše zboží se nedá nikde vyzkoušet, protože působíme pouze jako internetový obchod. Ale doporučuji kategorii "Tabulka velikostí", kde je každá velikost i s centimetry vypsána. A pokud ani to nepomůže, rádi Vám individuálně pomůžeme, ať už na live chatu (pokud jsme online) vpravo dole, nebo na našem emailu info@fashstore.cz ,nebo také na telefonním čísle +420 720 960 929

 

Jste klasický retailer?

Nejsme. Fungujeme jako resell store. Zabýváme se přeprodejem limitovaných tenisek a oblečení, které není volně dostupné.

 

Jak mohu zboží zaplatit?

Na našem e-shopu můžete platit převodem, nebo online kartou přes platební bránu ComGate.

 

Posíláte i na dobírku?

Na dobírku bohužel neodesíláme z důvodu, že některé zboží je sehnáno individuálně na objednávku zákazníka.

 

Posíláte i do zahraničí?

V momentální chvíli odesíláme objednávky pouze do České republiky a na Slovensko. Avšak pokud máte zájem o nějaké zboží a jste ze zahraničí, napište nám na náš email info@fashstore.cz a třeba se individuálně dohodneme. :)

 

Jaká je doba doručení?

Doba doručení záleží na skladové dostupnosti. Pokud je zásilka u nás (v České republice), je doba doručení 48 hodin. Pokud je zásilka u našich partnerských prodejců, je doba doručení pro Českou republiku 3-10 pracovních dnů, a pro Slovenskou republiku 3-11 pracovních dnů. Avšak vždy se snažíme zajistit, aby zboží bylo řádně zkontrolováno a co nejrychleji doručeno u zákazníka.

 

Lze nákup vrátit?

Ano. Zboží lze vrátit pouze v původním stavu, bez známek jakéhokoliv použití. Proto prosím dbejte na zkoušení na čistém povrchu, aby nedošlo k ušpinění ať už podrážky, nebo samotné tenisky. Taktéž prosím dbejte na všechny součástí balení, včetně boxu. Více v kategorii "Vrácení zboží a reklamace"

 

Jde vyměnit zboží?

Zboží bohužel vyměnit nejde. Pokud vám nesedla velikost, je nutné zboží vrátit a následně objednat jinou velikost.

 

Jaké jsou možnosti doručení objednávky?

Objednávky odesíláme přes kurýrní službu GLS (a to konkrétně na adresu) a nebo do výdejního místa Zásilkovny.

 

Proč se liší ceny u jednotlivých velikostí?

Na našem e-shopu prodáváme limitované tenisky a jejich cena závisí na vzácnosti. I z tohoto důvodu je cena každé velikosti jiná, naše ceny se odrážejí dle cen na sekundárním trhu. Jestliže u nějaké velikosti vyšlo párů méně, nebo je větší poptávka, je logicky cena vyšší.

 

Proč nemáte skladem všechny velikosti?

Snažíme se pro vás zajišťovat tenisky ve všech velikostech, avšak né vždy je to možné. Ať už z důvodu, že jsou tenisky tak moc limitované, nebo jsou tenisky tak moc staré (vydané před dlouhou dobou), že už je nemáme my a ani žádný z našich partnerských prodejců.